Peru - folytatás
- Nincs már ott. Shogo Takamoto ellopatta.
- Takamoto? A jakuzákkal nem jó szórakozni, Lara. - inti óvatosságra Zip.
- Nem érdekel, Zip, akarom azt a darabot. Szervezz meg egy találkozót.
- OK, de ... várj kicsit, Anaya hiv. Átkapcsolom. - mondja Zip.
- Lara, Lara hallasz? Itt vannak azok a szemetek a városból, és lemennek utánad. - suttogja Anaya a telefonba.
- Végülis ez egy sir, gondoskodom róla hogy otthonosan érezzék itt magukat. - keménykedik
Ha az irányítást megkaptuk, akkor ugorjunk jobbra fel a peremen, ami majdnem velünk szemben van.
- Bocsi, nem figyeltem Anayára - szabadkozik Zip - elcsapongott a figyelmem.De úgy tűnik egyenlőre biztonságban van.
- Semmi baj, csak értesits ha zsoldos barátaink közelebb kerülnek hozzá.
- Rendben.
- Hogyan jön vissza, ha hiányzik a padló? - értetlenkedik Alister.
- Azt hiszem a fenti utat kell választanom. - mondja Lara.
Ha felértünk, ugorjunk mindig a szemközti platformokra, (a bejárattól balra nézve, de nekünk jobbra) ha az utolsónál járunk, akkor a peremre ugorjunk fel, és oldalazzunk balra. Útközben vigyázzunk a repedéseknél, ugorjuk őket át! Amikor a végéhez értünk a peremnek, mindig menjünk lefelé a peremeken, majd a liánra ugorjunk át. A liánnal balrább vegyük az irányt, és látjuk a peremet a kicsit sötétebb helyen. Menjünk egy kicsikét feljebb a liánon, és lengjünk át a peremre. Ha elkaptuk, menjünk balra, és fel a kis járatba. Jobbra egy lejtőt találunk a 4. golyó társaságában. A kőgolyót toljuk le a lejtőn, erre a szemközti fal átszakad, és a golyó a kutyaistenes terembe leesik. (Ha nem esik le, akkor toljuk el, vagy lőjünk bele.) Most már mi is lemehetünk az adott úton, és a golyót toljuk rá a középső súlykapcsolóra, a másik mellé. Erre a kutyaszobor feljebb emelkedik, és alatta vegyük fel a Gold Reward-ot.
Most mehetünk visszafelé, addig, amíg megint nem érünk el a liánhoz. Ha már a liánnál vagyunk, ugorjunk rá megint, de most a szakadék felett a szemközti fejre lengjünk át, onnan pedig ugorjunk a következő fejre. Lara meghallja, a terem végében két zsoldos beszélget.
- Én nem látok semmit. Te?
- Gondolod leesett? Talán szerencsénk van.
- Ma nincs szerencsém.
- Hogy van a térded?
- Jó hogy kérded, szarul.
- Nem én botlottam el.
- Nem én nem tudtam megtartani azt az átkozott kötelet.
-Nedves volt.
- Nem tudom hogy a francba tudott oda átjutni kötél nélkül, ezeken a csúszós köveken és...
- Látom!
- Végezz vele!
Csússzunk le a lejtőn, öljük meg a katonákat, és vegyük fel a ránk hagyott dolgaikat. Tovább az úton, ahonnan jöttünk. A katonát lőjük le. Mikor Lara ahhoz a teremhez ér, ahonnan a vizet leeresztette, újabb csapat zsoldos diskurzusára lesz figyelmes.
- Egyikük sem jelentkezik.
- Talán ki van kapcsolva a rádiójuk.
- Talán alszanak, pihiznek egyet a sárban.
- Menj és ellenőrizd le.
- Miért nem te mész?
- Csak csináld, Miller, hagy a rinyálást legalább egyszer.
Végezzünk a fegyveresekkel, a kötelükön másszunk fel, és lengjünk be a fenti folyosóra. Egyenesen tovább. A létrán másszunk fel, majd ha már fent vagyunk, a baloldali sziklán menjünk tovább.
Naná hogy harc jön. Lőjük le a katonát. Tovább fel a sziklán, és másszunk a kifeszített kötélen. Gyorsítani a mászást az akciógombbal lehet. A felszinhez közeledve ismét elárulják magukat a szószátyár zsoldosok.
- Azt hiszem láttam egy leopárdot, nehéz megmondani.
- Jaguárt. Itt nincsenek leopárdok.
- Akkor jaguárt, nem mindegy? Láttam egy akkora pókot is, mint a kezed.
- Tarantulát.
- Te valami kartondobozban nőtél fel?
- Bocsi hogy nem tudom az összes latin nevet is. De azt tudom ami számit.
- Csak figyelj a rosz hirekre, Einstein. Ha az a Croft feljut ide, kiloccsan az a nagy agyad a padlóra. Arra mérget vehetsz.
Ugorjunk ki a partra, majd öljük meg a katonákat. Ha mindenkit megöltünk, vegyük fel amit hátrahagytak.
- Zip, ott van még Anaya a másik vonalon? - kérdi Lara Zipet a rádión.
- Igen.
- Mond neki, hogy bújjon a Jeep alá! Valaki jön.
Egy katona jelenik meg fent, a Jeep mellett, lőjük le. Videó következik:
- Remélem megtaláltad amit kerestél, mert én soha nem jövök ide többet. - kezdi Anaya a Jeep mellett állva.
- Igazam volt. Csak ezt hagyta hátra. - mondja Lara, és átadaja Anayának Amanda tornacipőjét.
- Kijutott onnan, és nem mondta el nekünk? Miért bújkált évekig? - kérdi Anaya meglepetten.
- Talán nem kifejezetten bújkál, csak nem tartja a kapcsolatot a régi barátaival. Talán talált vagy megtudott valamit odalent, amit meg akart tartani magának. Zip, beszéltél Takamotóval? - kérdi végül Lara.
- Végül sikerült. Nem akart találkozni veled, ezért emlékeztettem, mennyire utálod azt a szót, hogy "nem". - válaszol Zip.
- Szörnyű társalkodópartner vagyok. Gondolom semleges terepen akar találkozni.
- Ezt csipni fogod. Toro Nishimura irodájában akar veled találkozni, a saját fészke melletti épületben.
- Nishimura? Takamoto nem tudja hogy barátok vagyunk?
- Nem. Annyit tud, hogy Nishimura egy vállalati bulit rendez holnap este, és ott találkoztok.
- Egyre jobb! Rendben, akkor egyenesen oda megyek. De találnom kell valami alkalomhoz illő ruhát.
Anaya és Lara beszállnak a kocsiba és elhajtanak.
Tippek:
--Nem érdemes Time Trial módban rewardokat gyűjtögetni!
--Ha Time Trial módban játszunk, akkor hagyjuk a faluban a katonákat, rögtön fussunk a motorhoz, és pattanjunk rá.
--A Gold Reward megszerzését mellőzük Time Trial módban, helyette rögtön a liánnal lengjünk át a szemközti oszlopra.
Ha Time Trial módban végigvitted a pályát, akkor a következõ dolgok elérhetõek lesznek az extrák menüpontban:
Special - Infinite SMG Ammo Outfit - Winter, Pink, No Coat
Ha minden reward-ot beszereztünk a pályán, akkor az alábbi extrákat nyithatjuk meg:
Cinematics - 14 új Character Profiles - Zip
Location Concepts – Peru Object Models - Peru
Outfits - Legend, Blue; Classic
Forrás: tombraiders.hu |